17 Ekim 2015 Cumartesi

Komik Manşetler

Ülke olarak doğal bir mizaç kaynağımız var.  Gün geçmiyor ki güzel ülkemde yeni bir komediye imza atılmasın. Spontane gelişen bu olaylardan çoğu zaman haberdar olmasak ta bazıları gazetelere manşet olacak kadar geniş yankı uyandırmış. Bazen bizim başımıza da geliyor tabi ufak tefek şeyler itiraf edelim. Ama bu manşetler yok artık dedirten cinsten. Hatta bazılarına gülerken yeni bir manşete bile imza atabilirsiniz. [ En beğendiklerimi sona sakladım]


komik haber

**Sözünü tutan insanları severim de bu biraz büyük olmuş be abim. Neyse ki tutamayacağım sözler vermiyorum. 


komik haber

**Şimdi benim anlamadığım bir nokta var. Burada kafası güzel olan çatıdan buzdolabı atan ağabeyi Yılmaz mı yoksa tutmaya çalışan kardeşi Turan mı.. 

komik haber


** Fatma ablamızın hisli bakışlarına hayran kalmadım değil. Haklısın ablam alımlısın, güzelsin. Amma Mustafa ağabeyimize haksızlık etmişsin. Neticede önemli olan iç güzellik. Şöyle ki tırnak içinde belirtilen sözleri başka adama desen maazallah. Bulmuşsun pamuk gibi adamı aşk olsun..


komik haber

**Balkon sefası sevenlerdenim ama bu haberi okuyunca ürpermedim değil. Neyse ki yol kenarında 1. kat olan evden taşındık. 5. kata da otobüs gelmez herhalde. :)

komik haber

** Buna yorum yok zira gönül işlerine karışmaya gelmez. Gönül bu ota da ....

komik haber

** Bu ülke doktorculuk oynarken hamile kalanları da gördü de bu baya enteresan olmuş..


komik haber

** Hadi diyelim amcanın öksürmesine dayanarak sinek soluk borusuna kaçtı bir ihtimal hayatta olduğu kanısına vardınız.  [Tayvan'da bir spikerin boğazına sinek kaçtığı için askım krizi geçirmişti. Neticede olası bir durum] Anlamadığım nokta neticede bu insan zehri ağızdan aldı ve gideceği yer yemek borusunu takiben mide. Zehirle soluk borusundaki sinek ne alaka. Hadi diyelim mideye gitti sinek. Eh be amcam orada zaten protein olurdu haksızmıyım. Netice itiberiyle trajik bir olay olmuş. 

komik haber

** Herkes inek nereden gelmiş diyor ama ne yani canı okey oynamak istemiş olamaz mı. Ama keşke kapıdan geleydin inek kardeş. Olan Ethem amcaya olmuş. 

komik haber

** Kendince haklı bu amcamızın hapse atılmasına tepki olarak yorumsuz bırakıyorum. 


komik haber
** Emo kardeşler ülkemiz için 2 beden büyüksünüz. Karanlıkta görsem bende uzaylı derim valla :)

komik haber

** İşte ancak benim güzel ülkemde yaşanılası bir hadise. Köpekte konuşur atta.. Yeri gelir kaldırım taşı yolunu şaşırır biz hata yapmayız o kadar :)

komik haber


** Ama ben size demedim mi. İşte yeri gelir köpek silah bile kullanır. 



komik haber

 ** Ya bomba bu ya. Bu kafa başka kafa. Hem severim hem döverim mi diyelim gülüpte geçelim mi bilemedim :)



komik haber

**Dedik ya ülkecek mizacımız kuvvetli. Çukura düşmenin yasak olduğu bir ülkede komik manşetlerin olması gayet doğal. Gülmeye güldürmeye devam :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder