2 Kasım 2015 Pazartesi

En Kolay Yemek

en kolay yemek

Geçenlerde bir yerde gördüm arkadaşın biri "yemek yapamayan bayanları anlamıyorum yağ soğan salça üçlüsünün içine ne koyarsan yemek oluyor" demiş. Arkadaş yemekten ne kadar anlar bilmem ama yemek yapabilenleri hafife alamayacağım. Çünkü gerçekten zor ve emek isteyen bir iş. Yemeğin yapılışını bilseniz bile el lezzeti diye bir olay var ki yemek yapmanın kilit taşı. yağı soğanı salçayı koyarsın ortaya bir şey çıkar ama ne kadar yenebilir orası belli olmaz. Bu sebeple böyle beylik laflar yerine yiğidi öldür hakkını ver sevgili arkadaş.


En kolay yemek. Ama fiil olan yemek. Daha açık olursak en kolay şey yemek yemek. En zahmetsiz en zevkli insan uğraşı. Tabi uykudan sonra. Kim sevmez ki yemek yemeyi. Hele de parmak yedirtecek kadar lezzetli bir yemek varsa önünde. Keşke bütün yemek yapmaktan anlamayan ama bir o kadar da yemek düşkünü bizler gurme olsaydık. En meşhur yerlerde en güzel yemekleri ye para verme üstüne bir de beğenme. Ne güzel değil mi :)

Başlığı görüp yemek tarifi vereceğim sandınız değil mi? Ama yok öyle bir yemek. Kimse beni kandırdın demesin. Kelime oyunu yapmış olabilirim ama konuya uygun görseli paylaştım :) Ama illa kolay yemek isteriz derseniz  yumurta kırıp yiyebilirsiniz. Yumurta da kıramıyorum ben diyorsanız yakınlarınızda yemek yapmayı bilen birilerini bulundurmanızı şiddetle tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder